Thursday, February 25, 2010

Interbiu~~

Hari ni experience kedua aku amik interbiu,bila diflash backkan balik,first time amik interbiu dulu masa nak g mesir,Huh!! Time tu memang wat persediaan ,aku bc semua kitab masa stam,alik-alik dia Tanya sapa MB N9,antara memori yg aku ingat

Penginterbiu: mmm zarif,, sapa MB n9

Aku dgn selamba jawab,: sapa lagi,mohd hasan la
Penginterbiu: mohd asan jerk?

Yo la,kalau tak mohd hasan sapa lagi ( Huh!! Memang perasan best time tu,tak tau lak bengap eh,pangkat lupa nak taruk,hahaha)

So,the summary that I can make,aku gagal interbiu,dah la gagal, diperkotak katikan kan pulak,kekadang nak,kekadang xnak,ish,, memang sedih time tu,tapi xpe,masuk gak usim:P
…………………………………………...............................................

Time kat usim,

interbiu yg aku hadapi agak pelik gak,kata interbiu utk kursus programming,tup2 bukan soklan programming,

Write an article about the benefit of exercise

- aik?? Ape kejadah ni,ape kaitan ngan programing,tp xper,aku still lagi goreng ayat,walaupun aku obes (ranking kedua maybe selepas mushab,dan tidak terkecuali syafik mail dibelakang,hahah),tapi bab merapu dan ayat ala poyo dah lama aku berlatih,masa ni lah aku praktikan

Test 2: soalan logical-Soalan ni memang x best,seploh soaln tapi payah gak nak jawab,teka-teki misterius dan mengelirukan,

Test3: communication skill: what mistake that u had done in ur life

- I admit that I make many mistake, for me, all people make mistakes, when mistakes happen, it can make people more advanced, improve their confidence, and set new goals, and mistake that should not been done is when person cannot accept mistakes, fall and not stand back, and I’ll make sure that I am not among those ,and bla2 sampai dia fed up

Huh!!!,semua pandang aku macam x puas hati,osah kompem mamat ni poyo,bhsa omputih pun teruk,haha,aku tak sure panginterbiu tu puas hati atau tak, and aku tak tau aku mjwab soalan dgn betul atau tak,tapi bila aku comparekan balik dulu ngan sekarang ader la perubahan skit,Alhamdulillah

~~ setiap hari perlu ader perubahan,perubahan menunjuk kepada kemajuan,tak kisah la berubah ape tp yg penting,perubahan dari segi kondisisi perut tidak perlu dititik beratkan,antara article hujahan yg aku amik
…………………………………………………….
" orang yang dipandang mulia disisi masyarakat adalah orang yang ada ilmu dan agama padanya "

Terus aku jadi syahdu. Beliau tak pernah pula cakap orang yang kacak, six pack, jalan henjut henjut akan dipandang mulia.
= oleh syakuragi@ ranking ktiga posisi obes,sori fik,grau jerk
……………………………………………………………………

1 comment:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP