Sunday, May 31, 2009

Buah-buahan yang korang suka???

hahaha....sory ar kalo topic aku agak 'keterlaluan' bg korng tp since ada sorg mamt ni asyik mendesak aku post something...so aku dgn relahatinyer bt ar...so harap korg beri kerjasama k...

korang melawat ke satu taman buah-buahan yg terdapat pelbagai buah2an.
Antara berikut, yang manakah korng paling suka sekali?
A) Anggur
B) Betik
C) Oren
D) Nanas
E) Epal

apa lagi jawb ar....jujur kan diri anda,,,,ala xyah malu2 nak bgtau...mana tau tym korng sakit ada yg prihatin bwk buah tgn yg korg suka tu...huhuhu...n lepas dh jawab jgn segan silu tgk jwpn kat bwh ni erk...



Jawapan:

Pilihan A: Anda seorg yg peramah, suka berkawan malah mempunyai teman2 yg ramai. Anda juga gemar menyertai ‘parti’ atau program kramaian.

Pilihan B: Anda suka meluangkan masa dgn individu yg akrab dgn anda sahaja. Anda tidak suka menunjukkan perasaan sedih pada sesiapapun.

Pilihan C: Org luar sukar untuk menilai dan mengenal diri anda sebenarnya. Mungkin ia memakan masa yg agak lama untuk memahami/mengenali anda.

Pilihan D: Anda seorg yg suka pengalaman baru tetapi anda tidak suka sesuatu yg melibatkan kesakitan pada emosi anda.

Pilihan E: Anda seorg yg berdikari dan tidak suka bergantung harap pada individu lain untuk terus hidup. Anda juga tidak mudah mengalah.

6 comments:

  1. biar aku yg start dulu...

    aku suka nenas yg manis...best2...

    ReplyDelete
  2. cis....xda dlm pilihan jwpn ni...

    ReplyDelete
  3. let me try 2 answer ha...
    aku suke buah...buah pe eh???
    yang manis,lazat n berkhasiat
    guess wat???
    ntahle,banyak sgt buah yg aku suke...
    kuang3...

    ReplyDelete
  4. to khadijah: he...ckp panjang2 tp xda jwpan pun....

    ReplyDelete
  5. raso cam den suko smuo buah tu kecuali botik.. :D

    ReplyDelete

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP