Wednesday, May 20, 2009

Al - Kisah Awal

Salam sejahtera,

Kepada kekawan semua..blog ini adalah 'kesinambungan' dari blog yang lepas (yang korang buat tak tau tu la)..Jadi dengan rela hatinya aku create satu lagi blog untuk kita semua.Dan kali ini ianya tidak diletakkan sebarang sasaran ataupun motif.Terpulang kepada korang untuk tulis, letak gambar, video dll..

Cadangan bentuk penulisan :
1) Berunsur pengalaman korang sendiri.
2) Nasihat berguna
3) Lawak Jenaka
4) Kutukan (membina)
5) Cerita-ceriti semasa

pesananringkas : id : tiada
password : tiada

kalau aku mintak gambar korang (lelaki & perempuan) boleh tak ?? bahagian muka sahaja.. aku nak 'adobe' je bukan hantar bomoh.

update : id dan password sudah dibuang dalam tong sampah

4 comments:

  1. erm..
    aku sokong jer ko nak buat blog baru ni..

    ReplyDelete
  2. tak kan sokong je..post la pape ek

    ReplyDelete
  3. sahabatku capik
    tang mana cek nak hantaq gambaq cek 2???
    muka cek yang hang p ltak kt c2 da macam oghang buat plastic surgery dah hai...
    sedey ati cek ni tau dok..

    ReplyDelete
  4. takpe2..nanti ko send je la gmbr ko kt email ko..bleh gak aku print pastu buh dalam wallet..kah3

    ReplyDelete

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP